.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی رییس جمهور ؛
سرپرستي وزارت ورزش در دستان يك مازندراني
شمال نيوز: دکتر صالحی امیری، معاون فرهنگی و اجتماعی ستاد حجت الاسلام حسن روحانی بود و از میان مردان مورد وثوق رئیس جمهور است. او متولد 1340 و دارای دکتری مدیریت دولتی و کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سیدرضا  صالحی امیری طی حکمی از سوی رییس جمهور به عنوان سرپرست وزرارت ورزش و جوانان منصوب شد.

مسعود سلطانی فر به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ورزش موفق به کسب رای اعتماد از سوی مجلس شورای اسلامی نشد.

سید رضا صالحی امیری اصالتآ مازندراني و اهل شهرستان بابل و پیش از این معاون پژوهش‌های فرهنگی و اجتماعی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

متن حکم رییس‌جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سیدرضا صالحی امیری

براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی، به موجب این حکم، شما را به سرپرستی «وزارت ورزش و جوانان» برمی‌گزینم.

امید است با عنایات الهی و همکاری همه همکاران آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

حسن روحانی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد 26 مرداد 1392
برادر ایشان اهل شهرستان آمل و منطقه امیری لاریجان میباشند!!!!!!!!!
پیراسته فر 26 مرداد 1392
شمامازندرانی ها که همیشه درکابینه صاحب مهره بودید،مخصوصاً دردولت نهم ودهم "شاه کلید "قوه مجریه "مشایی"دردستانتان بود ما گیلانی ها بانجابت صبوری کردیم ودعاکوبودیم !ولی همینکه درکابینه روحانی یک گیلانی سمتی گرفت یجورایی "درهمین سایت"زانوی غم بغل گرفته بودید!وحالا خدارا شکرکه شماهم بی نصیب نشدید،همیشه این همسایه مان شانس داشته
نا شناس 26 مرداد 1392
شما هم دلتان خوش است خدا پدر املی ها بیامرزد که برای خودشان یک پستی دست پا کردند وگرنه بودجه و کار و اجرایی و مازندرانی اینها با هم جور در نمی ایند وگرنه این همه وزارتخانه یک نفر را هم معرفی به مجلس نکرد
نجفی 26 مرداد 1392
سلام به شمال نیوز و خوانندگانش
من نمیدانم چرا روحانی با اینکه بالاترین رای را از مازندران گرفت ولی سهم مازندران را در کابینه ضعیف کار کرد... با وجود ناطق نوری و سید هادی حسینی میتوانست این سهم را به مازندران برگرداند هرچند خوشحالیم که یک مازنی سکان سرپرستی را بر گردن دارد.
نا شناس 26 مرداد 1392
سید هادی حسیباید دست از خودخواهی بردارد و برای رفتن به وزارت ورزش و جوانان تمام سعی خود را بکند مگر نه که برای رسیدن به اهداف انقلاب و کشورمان باید جنگید؟
بهرامی از رامسر 26 مرداد 1392
یک رامسری سرپرست وزارت آموزش و پرورش شد
عبادی بچه کتالم و همشهری مشایی است
نا شناس 27 مرداد 1392
متاسفم براي فردي كه به يك شهرستان نيم ميليون نفري كه يك ششم جمعيت استان را دارد و بيشترين شهيد را در بين شهرستانهاي استان داد توهين ميكند .شهرستاني عالم پرور همجون آيت ا...شريف العلما كه شيخ انصاري به او پيشنهاد مرجعيت جهان تشيع داد و حضرت ايت ...روحاني رضوان ا...اولين نماينده ولي فقيه استان و همچنين شهر دانشگاهي از قبل ار انقلاب و داشتن اولين دانشكده فني و مهندسي مرحوم نوشيرواني و دانشكده پزشكي و مركز ثقل تجاري و اقتصادي و نيروي انساني تحصيلكرده با مدارج عاليه و.. .افسوس اين چنين بابل مورد كم لطفي قرار ميگيرد كاش آن برادر در جبهه حضورداشت و از سرداران بابل در خاطره وي بود .خدايا در گذ ر از تقصيرات بد انديشان و بر تقوي مان بيفزايتا در گفتار و نو شتار تقوي داشته باشيم.
نا شناس 27 مرداد 1392
لازم به ذکر است دکتر صالحی بچه امیرکلا هستش
نا شناس 27 مرداد 1392
متاسفانه همچنان درگیر این اختلافات قومی طایفه ای، ساروی و بابلی هستیم- خجالت هم خوب چیزیه
مردم استان سالهاست که از این اختلافات، زیان دیده اند
خدارا شکر که یک مازندرانی ارتقا یافت و انشالله منشا خیر و برکت برای استان ما خواهد بود.
نا شناس 27 مرداد 1392
مازندرانيها به اقاي صالحي اميري تبريك ميگويند
نا شناس 27 مرداد 1392
جناب آقای رئیس جمهور با سلام و احترام
جناب آقای حسین روزبهی استاد نهج البلاغه ، مدیرکل سابق آموزش و پرورش مازندران و نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ، مدیر دانشگاه ادیب مازندران میتواند وزیر قدرتمند آموزش و پرورش باشد .
نا شناس 27 مرداد 1392
کسی که هیچ سابقه ورزشی وکار در امور جوانان ندارد آیا به صلاح استکه این وزارت خانه به او بسپاریم بابا عاقبت این مملکت مهم است یا مازندرانی بودن
نا شناس 27 مرداد 1392
* خوشبختیم که مازنی است هرچند در مقابل 8 وزیر از اصفهان خیلی کم توجه شده است - انشاا.. ایشان مازنی بودن را مثل گذشته گان فراموش نکنند و بعد از از دست دادن پست یادش نیاید که مازنی است برای کشور و بویژه جبران عقب ماندگی مازندران در این بخش اقدام عملی و فوری نماید که نمود آن عام و خاص باشد. به امید آم روز
نا شناس 27 مرداد 1392
صالحی امیری بچه امیر کلا بابله
نا شناس 27 مرداد 1392
هادی حسینی بر اساس اظهارات مردم حوزه خودش ضعیف ترین نماینده تاریخ این منطقه معرفی شده بعد روحانی بیارتش بکنه وزیر !
نا شناس 27 مرداد 1392
صالحی اهل امیر کلا است...بابلی نیست....تبریک به همه همشهری ها...
محمد 27 مرداد 1392
شمال نیوز انتشار اولین نظر رو در کج فهمی شما بگزاریم یا نظر دهنده

دلیل انتشار این نظر چیست؟
محمد 27 مرداد 1392
ممنون از حذف نظر مورد نظر

کاش از اول منتشر نمی کردین
سعید 28 مرداد 1392
اهل هرکجا مازندران هست مبارکه ، بشرطها و شروطها ، مثلا اینکه دستگاه ورزش مرکز استان را نگوید به شهر خودم می برم،اگر خیلی کارایی دارد ازهمین ساری برای تمام مازندران تلاش کند نه اینکه دنبال این باشد در انتصابات و بودجه همشهری بازی را به جای شایستگی ارجح کند. همه کسانی که همشهری بودن را بعنوان ناسیونالیست افراطی قبول داشته و حق برایشان همشهری هایشان باشد .... هستند.
آيدين 28 مرداد 1392
من يه تهرانيم و گاهي از اوقات سايت شمال نيوز رو نگاه ميكنم هر وقت خبر انتصاب فردي چه در مازندران ويا مازندراني حاضر در تهران رو در سايت قرار ميدن كامنت هاي زيراب زني و اختلافات فردي و شهرستاني بيداد ميكنه لطفا يكي لطفا توضيح بده
نا شناس 28 مرداد 1392
ما اهالی ساری انتصاب جناب صالحی امیری را تبریک گفته و برایشان از خداوند متعال آرزوی موفقیت داریم و انشا الله به عنوان وزیر پیشنهاد شوند...به امید سربلندی مازندران عزیز...
نا شناس 28 مرداد 1392
ایشان فرزند سید ابوصالح قائمشهر هستن اینقدر بابل و آمل نکنین
نا شناس 27 مرداد 1392
ایشان اهل امیر کلا برادرش هم تو اداره بازرگانی بابلسر مشغول بکار هست
محمد 27 مرداد 1392
دکتر صالحی امیری اهل کشور ایران اسلامی مازندران سرسبز و شهرستان شهید پرور بابل و شهر عالم پرور امیرکلا هستن ولی به نظر من وزرارت خانه های بهتری لیاقت ایشانه
سید 29 مرداد 1392
سید هادی حسینی مدیری توانمند است و همه همشهریان دوستش دارند از خودت مایه بزار برادر و بهترین گزینه وزارت ورزش هستند
اكبري 29 مرداد 1392
خيلي جالبه دراكثر نظرها دعوا سراينه كه صالحي بچه كدوم شهره !!!! بابا يكي نميگه عملكرد طرف خوب باشه.يا اينكه اصلا ميتونه تو اين تشكيلات عظيم ومهم موفق باشه؟ ما كه واسه آقاي صالحي آرزوي موفقيت ميكنيم.خدا به داد برسه در عجبم ازمردمي كه سر اينكه طرف بچه محل كيه دعوا دارن!!!
سميه 29 مرداد 1392
ما كه تااينجا اكثرمازندرانيهاي عزيزي كه تنشون به تنه تهرانيها خورده ديديم. درفاز اول تغييرلهجه دادن ودرفازدوم اصلا مازندراني بودن خودشونو تكذيب كردن!!
نا شناس 29 مرداد 1392
لیاقت آقای صالحی خیلی بیشتر از این سمت است. ایشان از خودگذشتگی کردند و این مقام را پذیرفتند
نا شناس 29 مرداد 1392
بنده گیلانیم و از زدیک دکتر صالحی رو می شناسم .ایشون بسیار شریف ،مودب و با سواد می باشند .امیدوارم برای کشور بتوانند مفید باشند.جالب اینکه تخصص ایشون و مطالعاتشون در حوزه منازعات قومی در ایران می باشد.
سهیل ذوالفقاری 30 مرداد 1392
من یک ایرانی مازندرانی هستم و به لهجه و مازندرانی بودنم افتخار میکنم. ولی ای همدیارانم... اول به ایرانی بودنمان عشق بورزیم بهتر که به رجال شهرمان فخر بورزیم بیاییم برای نو دولتانمان دعای خیرکنیم تا بتوانند با تجربه و ایمان و خلوصشان به مردم رنج وبلا کشیده ایرانمان خاضعانه و مردانه خدمت کنند.((ز مغروری کلاه از سر شود دور مباداکس به زورخویش مغرور)) ((بسا دهقان که صدخرمن بکارد زصدخرمن یکی رابرندارد))
ارمان 22 شهريور 1392
.............. دکتر صالحی هستم اهل امیر کلای بابل می باشد اما انقدر مهم نیست که ایشان اهل کجاست مهم این است که ایشان شخصیتی فوق العاده با دانش مدیر و در عین حال متواضع می باشد و شخصیتی بسار نزدیک به شخص رفسنجانی روحانی و خاتمی می باشد شک نکنید هر نهادی که به ایشان سپرده شود سربلند از انجا بیرون خواهد امد. با آرزوی موفقیت برای همه ی ایرانی ها

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.